תפריט יצירת קשר

עדכון 15.04.2019

שלום לכל המשתמשים במערכת שלנו,

לקראת פסח החלטנו לבצע כמה עדכונים למערכת שלנו. 2 קטנים ואחד קצת יותר משמעותי.

  • מעכשיו אתם יכולים להיכנס לדף ההגדרות שלכם בצד שמאל למעלה ולבחור 3 אופציות
    • האם לקבל התראות במייל על עדכונים בפרויקטים?
    • לאיפה להוסיף את המשימות בפרויקט? לתחתית המשימה או לראש המשימה?
    • איזה משימות להציג כברירת מחדל? את כולם או רק אלו שצריך עדיין להשלים?

התראות במייל

הפעלה של התראות במייל תרכז עבורכם שינויים במשימות בהם אתם משתתפים ותדאג לעדכן אתכם אם מישהו הוסיף משימה חדשה או שמישהו שינה סטטוס של משימה. כך תמיד תוכלו להישאר מעודכנים. על מנת שלא תקבלו התראה על כל שינוי קטן, וייתכן שיתבצעו כאלו בכמות גדולה, המערכת תחכה שיתבצעו מס' משימות ואז תשלח את הכל במרוכז למייל שלכם. המערכת מבצעת בדיקה של הודעות חדשות כל 15 דקות.

מיקום הוספת המשימה

יש כאלו שרוצים להוסיף משימות חדשות לראש הרשימה ויש כאלו שרוצים להוסיף לתחתית. עד היום הייתה אפשרות לסמן V קטן בקוביה, אך יש כאלו שמעדיפים כל הזמן להשתמש באותה שיטה במקום לסמן את הקוביה כל פעם מחדש. לכן יש אופציה עכשיו בהגדרות לקבוע מהו המיקום המועדף עליכם להוספת משימות.

איזה משימות להציג

עד היום הייתם יכולים לסנן את המשימות בתוך הפרויקט לפי 'הושלמו', 'לא הושלמו' ו-'כל המשימות'. הגענו למסקנה שאולי אין לכם צורך להציג את המשימות שבוצעו מלכתחילה, ולכן יש עכשיו אפשרות לבחור להציג רק את המשימות שלא הושלמו כברירת מחדל. עדיין יהיה אפשר להחליף בין הסינונים השונים, אבל הפעם מה שבחרתם יישאר כברירת מחדל אם תדפדפן לפרויקטים נוספים.

כפי שאתם יודעים, או אולי לא, אנחנו נשמח לקבל מכם מיילים עם הערות / מחמאות / שאר ירקות בנוגע למערכת שלנו בעמוד צור קשר. מקווים שאתם נהנים בשימוש במערכת. ושיהיה בהצלחה.

כתוב תגובה בקשר ל: עדכון 15.04.2019?

אריאל ראובן אומר:
אוקטובר, 2020
אפשרות לתייג משימות לפי קטגוריות שונות. לדוגמה אם יש לי משימות שיתויגו כ"רכש" כך אוכל להציג את כל המשימות הרכש מכלל הפרויקטים.